9.11.06

Mijn dagelijkse statistiek van 8 november 2006


Day Hits Files Pages Visites Sites Kbytes
9 ...856. 687... 64..... 45 .....47. 25002


Je kunt aan deze getallen zien hoeveel keer mijn blog op 8 november bezocht is. Hoe vaak is er iets aangeklikt. Om aan de benodigde hits te komen, moeten veel mensen je blog bekijken. Hits maken! Lezers moet je hebben! Daar gaat het om, aansprekende titels, teksten en scorende plaatjes. Dan kun je aan het eind van de dag verzuchten: ”Drie hits meer dan gisteren”. Niet alles wat je op mijn blog leest, is van mij, zoals de post over managers. Toch komt er af en toe bij mij ook wel iets zinnigs uit.
Soms heb ik geen zin meer in bloggen. Dan besluit ik: Ik stop ermee! Een dag later denk ik dan: Ik doe ’t voor mijn familie. Die zaken zijn toch de moeite waard om ze te bewaren.
Een voorbeeld: Als ik met Google op zoek ga naar een afbeelding van pastoor Smeets uit Neer vind ik niets. Tik ik Bart Verkoijen in, dan verschijnen een aantal foto’s van deze in 1968 gestorven broer van Hennie. Hij heeft weer ’n plekje gekregen in ons leven. Het “eeuwige” leven op Internet.
En tenslotte, ik doe 't vooral voor mezelf. Een fijne hobby en 't houdt je kop scherp!!