7.11.06

De Pocket-pc, mijn extern geheugen.

Dit dingetje draag ik sinds 2002 altijd bij me. Het is mijn extern geheugen. Vanmorgen om kwart voor acht waarschuwde hij me voor iets wat er deze dag moest gebeuren. Ik moet de griepprik gaan halen. Vroeger had hij het drukker. Hij meldde me 3 dagen in de week welke werkzaamheden ik moest gaan doen op school. Ik neem hem ook mee op vakantie, want in zijn geheugen zit ook Tom-Tom. Hij beschikt over de Programma's Word en Excel. Al mijn codes voor internet staan in zijn geheugen. Om die file te openen heb je 'n code nodig; de enige code die ik nooit mag vergeten. Als je dit computertje aanzet, verschijnt er automatisch waardevolle informatie op het scherm. Hieronder zie je een copie van de openingsscherm. Mijn emailadres en mijn mobiel tel. nr heb ik afgeplakt. Ik weet wat SPAM is!!