24.11.06

Vrijdag 24 november 2006, 8 uur 's morgens.


Mijn PDA (handcomputertje) waarschuwt me dat ik even in de agenda van deze dag moet kijken. Ik weet al wat hij me wil mededelen: De mantelzorgweek van Hennie begint vandaag. We staan op, ontbijten, Hennie treft voorbereidingen voor haar werk in Nederweert. Ik ga achter mijn computer zitten en lees zoals iedere morgen mijn digitale Limburger. Ik begin met de editie Weert en daarna Roermond. Wouter Bos wil alleen met het CDA gaan regeren als de SP ook meedoet. Hij, de grote verliezer, stelt eisen. Na de krant kijk ik ook iedere morgen even op Piet van Toon. Hij heeft 't over de gemeentepolitiek. Die interesseert me niks.
Nu is mijn Blog aan de beurt. Ook iedere morgen van 9 tot 10 uur. Eerst schoon ik weer op. De tomaat van gisteren en Sinterklaas kunnen weer weg. 2 Foto's van de Weerterbergen haal ik ook weg. Eentje is genoeg om aan te geven dat het toen nog volop herfst was. Zo, 't is bijna 10 uur. Even nog 'n passend plaatje bij dit onderwerp zoeken. Het is buiten droog. Ik ga 'n uurtje wandelen!