22.8.06

Geniet er maar van!

65, 'n Belangrijke mijlpaal in mijn leven. Gisteren had ik last van pijn in rug en benen. Vandaag is 't de dag waarop het genieten kan beginnen. Mijn rug en benen zijn nog pijnlijk. Geniet ....?
Op Internet vind je veel sites voor senioren. Alle houden zich bezig met: Hoe houden we ze bezig! De meeste sites zijn echter niet bestemd voor senioren maar voor seniele senioren. Wat kunnen de oudjes nog. Senioren-gym, seniorenkaarten (rummikub), senioren-sudoku (kienen), je lekker laten verwennen (tafeltje dekje), reizen (busreis naar Cochem met demonstratie electrische deken), computerlessen (kennismaking met de muis - 1o lessen met tijdens de pauze koffie met vlaai), enz.
'n Cynische kijk op deze genietperiode. Ik zie teveel niet genietende oudjes, te beginnen met mijn schoonmoeder. Hoe ouder je wordt, hoe minder er valt te genieten. Dat alles realiseer ik me terdege. Voor mij verandert er niets. Ik ga gewoon door, zolang 't goed gaat. Daarna zien we wel! Maar de volgende zaken zijn niet voor ons bestemd. En als iemand ziet dat ik er toch aan meedoe, dan ben ik ook seniel!
.


Klik op het spel en speel spelletjes voor (gewone senioren)