25.6.06

Enkele reacties van oud-leerlingen.


Ha meister Kierkels,

Stiekum hub ich uch veur michzelf toch altied Har geneumdj. Ich vonj det ich det veurrecht haaj as naamgenaot. Via aome Piet's sajt vernaom ich, det ur mit pensjoen gaontj.
Ongeluifelik, wie se as 10, 11 jaorig menke taege volwassene aan- en opkieks. Want in mien belaeving woordj ge toen al "aod". Neem ut mich neet kwaolik, ich waas nog mer ein menke. Ich hub get lieerare gadj in mien kleine 20 jaor det ich ongerwies hub gevolgdj. Bienao de helftj van mien huidige laeve, realizeer ich mich noe. Mer ich bun den auch altied gaer nao sjoeal gegange. En ich hub altied gaer dinger van angere aangenaome, waal neet zonger mieer, mer duks mit ein kritiese haojing. Det haet d'r zeker toet geledj, det ich noe zelfverzekerdj in mien laeve en in mien werk sjtaon. Ut woeare 2 fantastiese jaore, dao aanne "durpstraot", de veurmalige bieb. Daonao waerdje ut kinjerspeelzaal, en as ich noe nog bie os pap en mam op bezeuk bun, zeen ich, det ze d'r appartemente van aant make zeen. Auch good. En hieelemaol neet om te sjleime, mer as ich truuk dink aan wie ich mich dinger eige hub gemaaktj, koom ich meistal toch bie uch oet. D'r zeen zoeaveul dinger die ich mich nog as de daag van gister herinner oet de toen nog 5e en 6e klas:
Dae sjiek gekleurdje semi-akoestische gitaar, dae ge nao veul zanike thoes hubt opgezoch en metgenaome, woea ge liedjes op speeldje, ondanks de pien in de vingers (want ge haajt ut jaore neet gedaon), en de zekerheid det ich oeats zelf auch meziek wou make. (en det is d'r gelukkig van gekoome, al hub ich d'r hel veur motte knokke en michzelf alles motte aanlieere, mer ich ken waal zegge det ein van mien nummers op 3FM gedrejd is gewaore en ich in 2000 veur 5000 man op bevrijdingspop in Remuunj hub gestange). Moog ich zegge det ich vinj det ge dae gitaar
noeats weg haajtj mooge doon?
D teikenles, woea ge os ieers eine auto leetj teikene, en daonao puntje goof veur ut waal of neet teikene van de asseswares (ich weit inmiddels good det det 'accessoires' in ut nederlands is...), en daonao moste we eine miens teikene. Ich dus alles drop en draan geteikendj, mit un picasso-echtig gezicht, omdet ich wal dach det zoeawaal 2 oeare as 2 uig as de nek puntje op zouwe levere. Mer ge haatj os gekloeadj, want noe ging 't omme verhaojinge vanne romp en ledemate-> in dees val, zoeamer klakkeloos get aanneme, bun ich zelje mieer ingetraptj.
Miene allerierste echte blek-out, mit raekene. Ut klaslokaal werkdje as ein isoleersel, miene kop waas nog noeats zoea laeg en vol tegeliek gewaes. Ich veuldje mien klasgenote mich priemendj, lacherig en zelfs meeleiwekkendj aankieke. En den toch die rustige stum van uch, die mich oet det dazelige moment haet gehaoldj, woeadoor ich mien zelfvertroewe neet bun verlaore.Gelukkig hub ich daonao neet al te duk mieer zo'n momente gadj.
Euch FANTASTISCHE demonstratie ten opzichte van H., dae ge op neet mis te verstaone meneer dudelik mook, det eine lieeraar macht haet euver zien lieerlinge! Hae wooj uch neet geluive, toetdet ge - geweljig in eur rol- 'm nao meister Eyck stuurdje, en wie d'r besjaamdj de klink vanne deur vashaaj gae druig opmerkdje: "zie je nu wel, dat ik gelijk heb?" en hae mit ut sjaamroead weer zien plek achter inne klas opzoch.
Chaos en orde. Un les gesjiedenis. Orde wis ich wal waat det beteikendje, mer Chaos? Dees twiee weurd kwoom ich d'r nao euveral taege: inne gezet, op ut noets, in miene kop... Yin en Yang. Elkaars taegepole, mer onlosmakelik mit elkaar verbonje. En zoealang as ze in aevewich zeen, is d'r niks aan de handj. Vinj ich.
De door uch geteikendje rapporte, die die saaje blaedjes vervinge, en woea behalve vlijt en ijver auch anger persueanlikke kenmerke (belaefdj, mededeelzaam, vrijpostig, enz) ein waarde kraege. En eur beoordeilinge sjtonge mich aan, en pap en mam woeare auch tevraeje.
Ich ken nog wal ein hieel poeas doorgaon. Laot ut mich same vatte, det ge veul indruk op mich hubtj gemaaktj, en det ich hieel veul van uch gelieerdj hub. Neet allein cognitief, mer veural op persoeanlik gebied hub ich mich in die twiee jaor sterk ontwikkeldj. Of ut mit de laefied te make haet, wetj gae baeter den ich. Mer van de jaore daonao - toch auch indrukwekkendj, Ursula in Haor- steit mich minder bie.
Beste meester Har,

Zo noem ik u, want ik heb u nooit anders genoemd. Via de website van Piet van Toon heb ik de mededeling van Tjeu gelezen en uw reactie hierop. Daarna heb ik een kijkje genomen op uw website. Op deze site, die overigens mooi in elkaar is gezet wat natuurlijk vanzelfsprekend is voor iemand met zo'n passie voor pc's, heb ik een kijkje genomen en er flitsen allerlei fragmenten door mijn hoofd toen u mijn leraar was in de 6e klas van de Heilige Hart school.
Van de gezellige inrichting van het lokaal met de boeken achterin de klas, de mooie maar vooral indrukwekkende wijze van het vertellen van soms wijze en dan weer grappige verhalen( met muziek) volgens mij altijd met een doel om bepaalde zaken duidelijk te maken. De openstaande ramen bij tijden van warm weer en de lucht van buiten die binnen waaide en als je die opsnoof verlangde ik als leerling zeer om het lokaal te kunnen verlaten en lekker buiten te zijn. Het keukentje grenzend aan het lokaal. Verder het voorrecht als je in klas 5 of 6 zit om mee te kunnen doen aan diverse (sport) evenmenten. Wij hadden het geluk een zeer getalenteerde lichting te zijn die vele facetten beheersten van schaken tot voetbal en tafeltennis tot kenniskwissen en meestal waren we hier succesvol in.
De ZX spectrum heeft ook veel teweeg gebracht in de tijd, men kan wel zeggen dat we de tijd ver vooruit waren heb er tot op de dag van vandaag voordeel meegehad doordat het mijn interesse voor computers en wat ermee te maken had heeft opgewekt en dit tot op heden nog steeds heb. Ik kan mij nog herinneren dat er een mini-exemplaar van de zx spectrum was die je op toerbeurt mee naar huis kon nemen en via de tv kon je in basic programmatjes in elkaar knutselen.
Iedereen die me 'n emailtje gestuurd heeft, hartelijk dank!